خودروسازان روش های تازه را پیش گیرند
آنچه خریدار خودرو و فروشنده خودرو هر دو می دانند بدون شک سطح کیفی ضعیف خودروهاست . این مسئله بارها توسط مسئولین گفته شده و حتی خود خودروسازان نیز به آن اذعان کرده اند اما تا کنون تغییری در آن به وجود نیامده است.و البته لازم است روشهای تازه در تولید خودرو به کار گرفته شود .گویا مسئولین رده های بالاتر مملکتی نیز توان برخورد جدی با خودروسازان را ندارند.در این راستا رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان گفت: امیدوارم در سال جدید خودروسازان تغییر رویه داده و عملکرد خود را در حوزههای قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات، اصلاح کنند و از روش های تازه در این زمینه استفاده نمایند..
محمد جعفری اظهار کرد: در سالی که گذشت شاهد مشکلات و کاستیهای مختلفی در صنعت خودرو بودیم که ناقض حقوق مصرفکنندگان این محصول در کشور بود. وی با بیان اینکه وضعیت خدمات پس از فروش خودروسازان به هیچ وجه مناسب نیست، خاطرنشان کرد: دشواری در پذیرش خودروها در تعمیرگاهها، بالا بودن هزینه تعمیران و کمبود و نبود قطعات یدکی از جمله مهمترین این مشکلات در سال گذشته بود.
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان ادامه داد: به عنوان مثال کمبود قطعات یدکی در نمایندگیهای خدمات پس از فروش خودروسازان از مشکلات شایعی بود که باعث میشد خودروی مشتریان روزها به دلیل نبود یک قطعه در تعمیرگاهها متوقف شود.
وی افزود: متناسب نبودن قیمت و کیفیت خودروهای داخلی از دیگر موارد نقض حقوق مصرفکنندگان در سالی که گذشت بود بهگونهای که کیفیت خودرویی که تحویل مشتریان میشد تناسبی با قیمت بالای آن نداشت. جعفری با بیان اینکه امیدوارم در سال جدید این مشکلات برطرف شده و کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد، تصریح کرد: مصرفکنندگان این حق را دارند که در برابر پولی که پرداخت میکنند خودروی بدون نقص و دردسر دریافت کنند.
محمد جعفری اظهار کرد: در سالی که گذشت شاهد مشکلات و کاستیهای مختلفی در صنعت خودرو بودیم که ناقض حقوق مصرفکنندگان این محصول در کشور بود. وی با بیان اینکه وضعیت خدمات پس از فروش خودروسازان به هیچ وجه مناسب نیست، خاطرنشان کرد: دشواری در پذیرش خودروها در تعمیرگاهها، بالا بودن هزینه تعمیران و کمبود و نبود قطعات یدکی از جمله مهمترین این مشکلات در سال گذشته بود.
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان ادامه داد: به عنوان مثال کمبود قطعات یدکی در نمایندگیهای خدمات پس از فروش خودروسازان از مشکلات شایعی بود که باعث میشد خودروی مشتریان روزها به دلیل نبود یک قطعه در تعمیرگاهها متوقف شود.
وی افزود: متناسب نبودن قیمت و کیفیت خودروهای داخلی از دیگر موارد نقض حقوق مصرفکنندگان در سالی که گذشت بود بهگونهای که کیفیت خودرویی که تحویل مشتریان میشد تناسبی با قیمت بالای آن نداشت. جعفری با بیان اینکه امیدوارم در سال جدید این مشکلات برطرف شده و کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد، تصریح کرد: مصرفکنندگان این حق را دارند که در برابر پولی که پرداخت میکنند خودروی بدون نقص و دردسر دریافت کنند.
نظرات شما عزیزان:
+ نوشته شده در 14 مرداد 1395 ساعت 13:15 توسط سجاد
| تعداد بازديد : 128